.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جشنواره بین المللی شهرداران و حضور سه شهردار
مراسم افتتاحيه جشنواره بین امللی شهرداران قرار بود صبح امروز پنجشنبه برگزار شود و بر اساس اعلام برگزاركنندگان ، تمامي شهرداران شهرهاي ايران در آن حضور مي‌داشتند ولي تنها سه شهردار شهرهاي ساري، جويبار و زيراب از استان مازندران در اين جشنواره حضور يافتند

درحالي كه دعوت‌نامه و پارچه نوشته‌ها حاكي از برگزاري "اولين جشنواره بين‌المللي شهرداران و خدمات شهري " در محل ورزشي داراب ساري است اما اين جشنواره به دليل عدم حضور شهرداران برگزار نشد.

به گزارش شمال نیوز عنوان اين جشنواره در حالي "بين‌المللي" اعلام شده است كه در دعوتنامه ارسالي تنها به حضور شهرداران سراسر كشور اشاره شده و به گفته دبير اجرايي آن، تنها براي شهرداران شهرهاي استان مازندران و شهرداران رشت و گرگان به عنوان مراكز دو استان گيلان و گلستان دعوتنامه ارسال شده است.

براساس دعوت نامه ارسالي، مراسم افتتاحيه اين جشنواره صبح روز پنجشنبه بود و بر اساس اعلام برگزاركنندگان ، تمامي شهرداران شهرهاي ايران در آن حضور مي‌داشتند ولي تنها سه شهردار شهرهاي ساري، جويبار و زيراب از استان مازندران در اين جشنواره حضور يافتند و جشنواره عملا برگزار نشد. فرماندار ساري نيز كه از مدعوين اين جشنواره بود پس ازنيم‌ساعت معطلي سالن را ترك كرد.

برخي از حاضران در محل اين جشنواره به گفتند: به نظر مي‌رسد بخش خصوصي كه اين جشنواره را برپا كرده است بدون مديريت و برنامه‌ريزي و تنها با هدف كسب منفعت اقدام به اين امر كرده و دادن عنوان "بين‌المللي" به يك جشنواره منطقه‌اي نيز حاكي از اين امر است.

بر اساس دعوت نامه و بروشورهاي چاپ شده، شهرداران شهرهاي ايران دراين جشنواره دعوت بودند و به همين دليل شركت‌ها و توليدكنندگان تجهيزات خدمات شهري شامل خودروهاي مدرن حمل زباله و لوازم پسماندها، وسايل بازي پارك‌ها ،انواع كانكس، تجهيزات راهنمايي و رانندگي و انواع سطل‌هاي زباله در نمايشگاهي در حاشبه اين جشنواره توليدات خود را به نمايش گذاشته‌اند.

پارچه نوشته‌هاي نصب شده در محل برگزاري جشنواره حاكي از نقش شهرداري ساري در برگزاري اين جشنواره است ولي "محمد قنبرپور" شهردار ساري در پاسخ به سئوال خبرنگار ايرنا در اين خصوص گفت : شهرداري ساري هيچ نقش و يا دخالتي در اين جشنواره ندارد و من تنها به عنوان يك مدعو حاضر شده‌ام.

وي افزود: البته از آنجاييكه اين جشنواره شهرداران است، شهرداري ساري حق مهمان‌نوازي را به جا آورده و پارچه خوش آمدگويي را نوشته‌است اما دخالتي در برگزاري اين جشنواره ندارد.

وي تصريح كرد: نيامدن شهرداران به جشنواره و وجود بي‌نظمي و ناهماهنگي هيچ ارتباطي به شهرداري ساري ندارد.
عدم حضور شهرداران و برگزار نشدن مراسم افتتاحييه اين جشنواره موجب اعتراض شماري شركت‌كنندگان در نمايشگاه اين جشنواره به مديريت اجرايي شد و درگيري‌هاي لفظي بوجود آمد.

توليدكنندگان كه از استانهاي تهران، تبريز، اصفهان اراك و مشهد در نمايشگاه اين جشنواره شركت كرده‌اند ،اظهارداشتند: نمايشگاه بدون حضور شهرداران فايده‌اي ندارد.

آنان گفتند: هر يك از توليدكنندگان براي جابجايي وسايل ،اياب وذهاب ، خوابگاه و اجاره غرفه بيش از ‪ ۳۰‬ميليون ريال هزينه كرده‌اند، اما به‌دليل بي‌برنامه بودن مسوولان برگزاري، اين جشنواره با اين عنوان برگزار نشده است. آنان خواستار پيگيري و نظارت دقيق مسوولان بازرسي و استانداري مازندران شدند.
برگزاري كارگاههاي آموزشي با عناوين مديريت خدمات مدرن شهري و پسماندها از ديگر برنامه‌هاي اعلام شده در اين جشنواره است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 آبان 1385
من دبیر این جشنواره را میشناسم ایشان سال گذشته یکبار نمایشگاه کامپیوتر را بدون هماهنگی متولیان این صنف متاسفانه با دادن مجوز از بازرگانی استان اقدام به برگزاری این نمایشگاه نمود که متاسفانه افتضاح ببار آورد و الان این جشنواره را به اصطلاح بین اللملی که فقط 3 شهردار که یکی از آنها شهردار ساری بود وافتضاحتر ازهمه خودش ساعت 10 صبح آمد وازش سوال میکنند کجا بودی میگه مریض بودم خواب موندم
تا کی باید شاهد این همه بی برنامگی باشیم
نا شناس 25 آبان 1385
من تاسف میخورم از مسئولین استان که به این الف بچه (م ک) دبیر این همایش مجوز میدهند . متاسفانه شهرداری اعضای شورای که این روزها نیاز به رای دارند هر کاری از آنها بخواهند با دل جان قبول میکنند.
واقعآ باید تاسف خورد به همت این آقایان....
مهر 25 آبان 1385
جالبه خدا بزاره اينقدر ولخرجي متوليش چه سازماني بود /نگفتين
محمد ق 26 آبان 1385
از مدیریت شهر انتظار می رفت چنین آبرو ریزی بزرگی را شاهد نباشیم . بنده در حالی این خبر را از سایت شما دیدم که در جشنواره بین المللی فقط 3 شهردار حضور داشت ابراز تاسف خود را از شهری که شهرداری چنین بی کفایت دارد اعلام کردم باز برخی آقایان بیایند عملکرد دروغین او را برجسته کنند وتا می توانند خبرهای به به وچه چه او را درج کنند....(محمد ق)

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.54 seconds.